Ez a weboldal cookie-kat használ a Google Advertising és a Google Analytics számára.

Az európai GDPR törvény miatt nem használhatja ezt a weboldalt anélkül, hogy elfogadná e cookie-k használatát.

Adatvédelmi irányelvek megtekintése

Elfogadásával hozzájárulást ad a Google Analytics és a hirdetéskövetési cookie-khoz. Ezt a hozzájárulást visszavonhatja a cookie-k törlésével a böngészőben.

Countries

Loading countries...

unu Standard 2

unu second generation 2nd gen electric scooter
unu second generation 2nd gen electric scooter 85
unu second generation 2nd gen electric scooter 85
unu_Product_03-e1558409547557 85
2019-unu-electric-scooter 85
unu_Product_08 85
unu_Product_BatteryInside 85
unu-scooter-e-roller-second-generation-2019-06-888×444 85
unu-second-generation-electric-scooter-4 85
AkkumulátorLiNiMnCo (NMC)
Hatótávolság100 km
Töltési idő7 óra
Erő3 kW (4 hp)
ÁrFt1.173.133¢
Regeneratív fékek
Cserélhető akkumulátor
made in Germany  

Műszaki adatok

Márkaunu
ModellStandard 2
Sebesség25 és 45 km / h között van
Erő3 kW (4 hp)
Súly70 kg
AkkumulátorLiNiMnCo (NMC)
Elem élettartam1 000 ciklusok
Hatótávolság100 km
Töltési idő7 óra
 

Az unu 2 egy második generációs elektromos robogó egy elektromos robogó gyártótól, Berlin, Németország.

A robogó szinte teljesen újratervezett, beleértve az új akkumulátort és a motort. A régi uno modell átnevezése unu Classic.

Az unu 2. gen elérhető 3 motorváltozattal: 2000 watt (alap), 3000 watt (standard) és 4000 watt (prémium). A standard 3000 wattos villanymotorral rendelkezik, amelyet a Bosch gyárt .

Az unu 2nd gen 2 cserélhető lítium akkumulátorral rendelkezik, amelyeket az LG egy 100 km-es hatékony városvezetéshez gyárt. Az elemek új kialakításúak és könnyű töltőállomással rendelkeznek. A töltési idő 7 óra. Bár ez hosszúnak tűnik, az akkumulátor élettartama 10 évig garantált.

A robogó kivételesen nagy hölgyüléssel rendelkezik, amely két sisakot, két elemet, egy hátsó csomagot és egy laptopot tartalmaz.

Az unu kinetikus energia-visszanyerési rendszerrel (KERS) vagy regeneratív fékezéssel rendelkezik, amelyben a fékezésből származó energia visszatér az akkumulátorhoz. A regeneratív fékezés csökkenti a lemezfékek által kibocsátott levegőszennyezést, miközben megtakarítja az energiaköltségeket.

Intelligens robogó

Az unu 2nd gen egy igazi intelligens robogó, amely intelligens telefonhoz csatlakozik, és amely érintőképernyővel rendelkezik. A szoftver számos funkcióval rendelkezik, beleértve a navigációt, a lopásgátlót és azt, hogy távolról megoszthatja a robogót a barátaival és családjával (ideiglenes) gombokkal. A szoftvert folyamatosan frissítik új funkciókkal (Over the Air Updates vagy OTA).

A robogó sok színben kapható, és egy online konfigurátor segítségével személyre szabható.

A robogó online rendelhető és világszerte szállítható.

 

2020 unu modellek

Premium 2unu second generation 2nd gen electric scooter 100
Ft1.386.494
LiNiMnCo (NMC)
100 km
Standard 2unu second generation 2nd gen electric scooter 100
Ft1.173.133
LiNiMnCo (NMC)
100 km
Premium Classicunu scooter front left 100
Ft1.030.892
LiNiMnCo (NMC)
50-70 km
Basic 2unu second generation 2nd gen electric scooter 100
Ft995.332
LiNiMnCo (NMC)
100 km
Standard Classicunu scooter front left 100
Ft853.091
LiNiMnCo (NMC)
50-70 km
Basic Classicunu scooter front left 100
Ft675.289
LiNiMnCo (NMC)
50-70 km
 

Értékesítési osztály

unu GmbH
Tempelhofer Ufer 17
D-10963 Berlin (Germany)
+49 (0) 30 220 12 12 99
hello@unumotors.com

import

Helytelen az információ, vagy van egy tipp? Kérjük add tudtunkra.
E-mail cím: info@e-scooter.co


 
 
Promotion
Kevesebb levegőszennyezés ? Legyen önkéntes: e-robogok.hu.
Ez az útmutató +200 országban ér el a vásárlókat, és elősegíti a tiszta mobilitást. [ további információ ]
 
Electric Scooter: clean air / healthy city air

Lemezfékek: légszennyezés

A tárcsafékek által okozott levegőszennyezés a standard autó teljes kibocsátásának 20% -át teszi ki, és a kibocsátások (részecskék) mérgezőbbek az emberre, mint a kipufogógáz.

"Vehicle tailpipe emissions are going down, but the emissions from disc brakes will remain to some extent, even if you drive an electric car," Weber said. "Therefore, this kind of process will continue to play out in the future and will be an important consideration when we look at the health effects of particulate matter." (Phys.org)